среда

Banovani korisnici na Vukajliji

Poštovanje,
Trudiću se da budem što kraći i što jasniji.
Blog sam osnovao iz revolta prema iskompleksiranim moderatorima sajta vukajlija sa kog sam banovan bez ikakvog razloga. Očigledno je da su moderatori iskompleksirane osobe kojima je potrebno uplatiti lečenje kod psihijatra kako iste ne bi lečili na korisnicima. Moderatori pomenutog sajta rade po smenama a tako ljude i banuju različite osobe sa različitim razlozima. Po smenama možemo zaključiti da:
Prva smena (jutarnja) -  kada i nema previše poseta i ne banuje mnogo, nego se banuju osobe koje i treba banovati.
Drugu smenu (poslepodnevna) - koja ima više poseta i tako ima i veći broj banovanih tu se može videti da su isto skoro svi banovani to i zaslužili ali desi se i da po nekada preteraju.
I treća smena (noćna) - smena koja za moderatore dolazi posle svih sranja koja su se desila u toku tog dana. Kada oni doću, posete se već smanjuju (jer većina tada ide na spavanje) ali njihov bes ostaje pa to što su moderatori skupljali ceo dan, na primer nekome u saobraćaju nisu smeli da izađu i sve mu po spisku. ili kolegi na poslu zavare glavu u ormarić ili pak ženi kažu da ih ne tera da oni usisavaju kuću i čiste WC dolazi na videlo, vidi se po ponašanj.
Ja sam žrtva jednog takvog retarda iz treće smene, dobio sam ban čim je došao i to zbog razloga koji ću detaljno objasniti ispod. Ja sam u njegovoj glavi možda bio onaj što mu je jebo sve po spisku u saobraćaju, pa se sve svodilo na to e ti ćeš meni sve po spisku, evo ti ban nedelju dana pa ćeš ti meni sve po spisku iako ja nisam taj lik iz saobraćaja. Ili sam možda njegova žena što ga kara u mozak? Svejedno ja sam popio ban kako god okreneš. Da Vas više ne bi zamarao, shvatili ste o čemu pričam a objašnjenje i sve ostalo ću objaviti kada mi ukinu ban od nedelju dana koji sam dobio kako bi prikupio još neke informacije.
Ako ste imali sličnih problema ili ako me podržavate, slobodno napišite komentar.

Нема коментара: